Gençlik işi aldım! -Cherie’s Bike Virginia!

                Bu nedir ya gençlik? İkidebir İstanbula gidiyoruz:))

Derken  iş görüşmesinin yapılacağı oteli ararken Taksim’de buldum kendimi. Neyse  taksici amcalar saolsun buldum oteli.Her yerde abi nerdeyiz  edasıyla sağa  soal bakınan  öğrenciler:)) Neyse  mülakatın yapılcağı salonu da bulduktan  sonra  bir kaç tanıdık yüz  görme  fırsatım oldu,Sevgili Danışmanım “Çağdaş KARAKUZU” ve Mustafa Abi ordaydı.CV’mi alıp sıramın gelmesini bekledim.

                 “Work And Travel” program başlangıç sürecinin 2. önemli adımlarından bitanesi; “İşverenle Mülakat.” Çok fazla  heyecanlıydım  diyemicem ama işin garip yanı yine benden ön sıralarda bulunan bi bayan arkadaş  işi alamadı.Olabilir  başka işe yerleştirilir; ama  ben  bu  iş  olsun istiyordum.Virginia’da, sahilde:))) Galiba çok eğlencem ya:))

               Sevgili danışmanımın da aralarında olduğu WAT şirketi üyeleri ve iş verenlerin mülakat sonrası bi fotosu;

               Görüşme yapacağımız bayanın ismi ; “Wendy” idi. Kadın  valla her gelenle  uzun uzun konuşuyordu.Tam  sıra bana geldi, dedi ; geri kalanlarla  toplu olarak görüşcem.Neyse  görüştük ; işin zorluğundan  felan  bahsetti. Sonra birebir  görüşmeye sıra gelince CV’min eksik olduğunu bazı iş  deneyimlerini yazamadığımı söyledim.Antalya ve Çeşme’de   toplam 3  sezon Turizmde çalıştığımı ve müşteri ilişkilerimin çok iyi olduğunu  söyledim… der demez  beni hemen  bi iş pozisyonuna yazdı Mrs. Wendy:))) Hayırlısı olsun bakalm.Sonra iş başlangıç ve  bitiş tarihlerini kararlaştırdık.İşi  aldım  gençler…:))) Virginia Beach:)))

                    Bu arada çalışcam  yer; “Cherie’s Bike”.Bu kadının sahilde bisikletleri var, biz de gelen müşterilere bisikletleri vercez. Kontrolü sağlıcaz. Bu kadın iyi  çalışanın  maaşını da  artırıomuş.Bakalım:))) Çalışırız  ya! Şimdilik 7.35 $/saat gibi  bişey alcağımız para.Daha önce oraya bu iş için çalışmaya gidenlerin videosunu buldum;

Bu arada “work and travel”  yapmış olan arkedeşlerin  bir takım tavsiye ve anıları  nasip  olursa  burda  olcek:)

İşi de aldığımıza  göre; hemen uçak  bileti  bakmam gerekiyor… en ucuzundan!

One thought on “Gençlik işi aldım! -Cherie’s Bike Virginia!

  1. ben daha once orda calıstım sene 2007 idi ekrem abi vardı menejer andrey vardı billy vardı mekanik . ragıbın selamı var de onlara😀

Leave a Reply

