Olum Gidiom Lan : )

Selamlar;
Blog yazmak heyecanlı olsa gerek,tabi okuyan olursa : ) Yani blogun akıcı olmasına dikkat edilmeli,bu kadar laf salatası yeter sanırım; okul en nihayetinde sınavdı finaldi,zordu ,kolaydı,oldu , olamdı, DD ,AA derken kazasız belasız bitti sanırım…Yani dönem bitti,daha bi senem var. Benim sınavlarım arkadaşlarıma nazaran 1 gün önce bitti,bir dersi(Hava) alamadığım için.-Ayrıca hava dersi almıyorum ;hala duyamıyan var mı ;Hava dersini almıyorum ; ama artık muhtemelen alabileceğim,bir sonraki döneme : ) Her neyse sevgili yakınımtıraklarım , arkadaşarım bana güzel bi uğurlama yaptılar,yani en azından ben üstüme alındım : ) Güzel bi Fellini yemeği yedik. Sonrada dolmuş paramı verdiler, Zeynep Naz Cansever ve Harun Futtu kardeşim, ben bi veda busesi ile İzmir’den ayrıldım demiyorum daha çantamı hazırlamdım; yurda gidip apar topar çantamı hazırladım, sevgili panpamın yardımıyla,burdan ona teşekkürlerimi sunuyorum,ayrıca acısına ortak da olabilirim ,kankam HSE(Hayattan Sogutan Espriler)’nin admini oluyo da pardon : ) keh keh; yanlış olmasın yani! Acısı demişken ergenin biri facebook sayfasını banlamış ; çocuk mahkemelik olmuş,burdan kankama tüm yüreğimizle yanında olduğumuzu bildiriyorum.Öyleyiz de mi lan? Hey millet! Neyse kimsenin beni iplediği yok. Çantamı hazırlayıp ortalama 17 saat sürecek olan İzmir-Hatay otobüs yolculuğuma başladım.Work and Travel atraksıyonuna başlamadan önce sevgili ailemi görsem iyi olur diye düşündüm,ölüm var haa! De mi gençler ama: )
Şu an 4 haziran ve ben bu yazımı evden yazıyorum.10 Haziranda İstanbul’dan uçağa bincem.Temennim güzel bir yolculuk geçirmek ve Virginia Beach’e mutlu bi şekilde inmek.Beni izlemeye devam edin ya da etmein : ) Ben yazmaya devam edeceğim : ) Hepinize “sana seviyorum” : ) Dikkat edin oloum!
Bu arada tübitak projem kabul olmuş,çok sevindim laaan ! Sadece benim değil “Hüda Merve Öztürk ” ve “Nur Seza Eren” in de projeleri kabul olmuş ,çok iyi değil mi laaan : )

Leave a Reply

