Abi Amerikadasın Ya!

Virginia Beach’ten selamlar,
Nbrsiniz🙂
Amerika’da 3.haftamız ,işimize başladık,Cheries Bike&Blade Rental’da çalışıyoruz. Her şey yolunda ,Virginia Beach gerçekten çok güzel.Burda Balboa Motel’de kalıyorum.29. caddede.Virginia Beachte sürekli festivaller oluyor.İleriki zamanlarda bunlarla ilgili paylaşımlar yapcam:) Burası “workandtravel” beyleeeeeer…Burda herşey gerçek…:))

Görüşmek üzere gençler:) Work and travel cidden güzel bir deneyim olcak benim için.Bu arada belki duymuşunuzdur work and travel yapıp da bir çok konudan şşikayet eden arkadaşları.Aslına bakarsanız her şey kendinizde bitiyor,her şeyi problem yapmamak lazım.Büyüklerin dediği gibi “İçte neyse ,dışta odur.” Yani dicem o ki ” Amerikadasınız ya! Tadını çıkarın:)) Bu arada sevgili danışmanım sayın Çağdaş Karakuzu’a teşekkür etmeden geçemicem.Valla 10 numara bi yere yollamış beni… home party… home party:)) Eyv diorum kendisine burdan:)) Çağdaş abeyyyyy çok saol ya:))

One thought on “Abi Amerikadasın Ya!

  1. Senin ne işin var len home partylerde falann işten evdenn işe demedim mi ben sana :PP :)) gez Hakanım gezz yarasın kardeşime🙂

Leave a Reply

