Va beach -Yeşil Elma-Party Party :))

Selamlar;
29. Street Balboa Motel ,Pacific Avenue ,Virginia Beachten yazıyorum size:) Şu an elimde fotoğraf yok ama 2 gündür normal yaşamıyorum:))
Dün bulgar arkadaşların party home’nda ; yanlış değil evet party home,çünkü ev büyük ve 13 kişi kalıolar ger gün parti yani home party değil de party house gibi bişi:)) neyse dün onlar çağırdı ,tabi eli boş gitmek olmaz aldık içeceklarimizi ; kızlar bi de nargile hazırlamışlar bizee ohhhh:)) Güllü nargile:)) Kafa oldummm ya:) Bildiğin kafa, nargile ile güzel oldum. 12 buçuk 1 gibi gece tutturdumm ben kızlara ben club’a gitcem diye,bi arkadaş benimle geldi ama beni cluba almadılar:))
Niye sizce…:)) Alkollüymüşüm-Yok efendim ” You look like drunk” -Olum diorum badigarda ben alkol kullanmıorum ,nası içmiş olabilirim,bunu ingilizce söylüorum ama😛 Allem ettm kallem ettm ama beni almadılar güya alkoollü olduğum için, sorun değl beylerrr morali bozmıcan:)) Sonracıımaa Kenan die bi arkadaşla biraz hatun kovaladık,çapkınlık,daha bi arkaardaşın american arkdaşlarıınn evine gttk, orda da ot partisi vardı:))Herkesin kafa güzell,:)) Sahilde ufak bi tur attıktan sonra eve geldikk,balboa motel’e bura kalıyorum.Otelde lezbien sex party…:)) Hatunlar çıldırmışşş:)) Neyse uyku zmaanıııı:)) Virginia Beach’i seviorum. fotoğraf makinası alaymm daha güsel şeylerle döncem size:)) Work and Travel:)) iyi bişeyy:))
Arada yapmak lazım,Sağlık ,mutluluk,huzur, güven, uyum benimle, Hakan’la :)) Keep in touch gençler:))

Bu arada yazının yeşil elma ile hiç bir alakası yok.ama artık var.Şahsen benm dikkatimi çekio :)) sizin:)

4 thoughts on “Va beach -Yeşil Elma-Party Party :))

  1. Amerika’nın farklı yönlerini de duysak be Hakan’ım … Bir çevre mühendisi gözüyle aktaracakların bunlardan ibaret değil sanırım…

    • araştırıorumm memet abi,pek ilgi çekmio be yaaaA:)) ama virginia beach universty deb bi kaç kişi ile tanıştmm, bakcaz bişler düşünüomm

Leave a Reply

