Farm-Fresh Shopping Time-VaBeach-America

Bugün bir değişiklik yapıp ;makarna yapmaya karar verdim:) Hergün başka bir tat veriyor da:) America’dan selamlar; nası gidio diyosanız ” workandtravel” ; 10 numara! Eğlenioz,kaznıoz, harcıoz:)) Yaz iyi geçio:)
Alışveriş yaptık biraz “farmfresh” ten .2 tane 24 lük su bugün 7 $ dolardı. kaçırmayam dedim,alıverdim.
Bi kaç video patlatayım dedim;ilk videolar idare edin gençler…:)

Bir iki alış-veriş yaptık Emre ve Berkay kardeşimle.Fazla para harcıyorum diye bana kızıolar ama acıkıom be ya,nabam:))
Gençler gorusuruk:)) Sunrise yazım da gelio yakında:)

2 thoughts on “Farm-Fresh Shopping Time-VaBeach-America

    • baba bizimkiler de çeşme suyu içio da ben içemiom be ya,bi saat daha çalışırım alırım ben suyumu:)) zaten dedektörüm de geldi,yakında zengin olurum:))

Leave a Reply

