Amerika’da Kedi Yok Lan:))

Sevgili Gençler,Nbrsiniz oluooom ,nabuıonuz:)) Amerikadan selamlar. Nabıonuz nasıl gidio ,bi kaç şey paylaşmak istedim sizinle.Work and travel ve amerika hakkında merak ettiğiniz başka konular var ise” let me know” diorum:))

Bugün Virginia’nın iç taraflarında gezdim biraz ,değişik değişik posta kutuları var adamların.Her evin önünde mutlaka bir araba hatta bazısında tekne:)=) Cidden diom:=)
Hoşuma giden posta kutusundan bi kaçı;


Nası? -İyi de mi ; adamların fantezileri var,posta kutusu fantezisi:)) Renk renk lan:)) Let me show:))

Çok iyi de mi lan ,renkli renkli hayat:=) Dışardan öyle gözüküo ama!




Neden bu evlerin fotosu bloga koyuyorum ,açıkçası pek bi fikrim yok; sadce ben olsam merak ederdim diye düşünüorum,en azından amerikaya gitcek olsam:)))

Nasıl? Tekneyi yapıştırmış adam:)))






Evler idir ya,amerikan tarzı evler daha hoş demi ya:)) Hea? Ne diosunuz gençler:))
Bu arada değişik bi plaka gördüm,bunda koyam dedim bloga.

Yazının başlığını geçmeyelim ;hakketen sokakta hiç kedi yok ya:)) Vahşi hayvan çok,yılandı sincaptı,geyikti:)) Ama kedi yok,sokak köpeği felan da yok:))
Tabi bu heykeli geçersek hiç olmaz:)) King Neptün müydü ,neidi ;hatırlamıorum:))) “let me show you:))

Tabi okyanustan görüntü almayı da unutmadık :))) Nabuıonuzz oluooooomm ,gençlik ne ayaksınız laaan:))


Bu arada bu yazının videosunu ayarlayamadım youtube beyden cevap alamıorum,artık hallolunca eklicem,youtube bey kelimesini komik bulmadın mı,komik olsun die yazmadım zaten.Videoyu izleyince anlaşırız ,sinirlenme bana.

4 thoughts on “Amerika’da Kedi Yok Lan:))

  1. Hakan kardeş harikasın tebrik ederim seni çok güzel bi paylaşım olmuş,adamlar teknolojinin zirvede olduğu yerde artık bizim bakmaya tenezzül etmediğimiz posta kutularını işlemişler.
    Bu dünyada paranın geçmediği yer yok galiba varsa da bunu başka bir blogda tartışmak lazım saygılar…

Leave a Reply

