Cherie’s Bike Rental-Amerika İyidir Ya:))

Selamlar;
İşim hakkında bir paylaşım yapmak istiyorum bu yazımda.
Öncelikle şunu belirtmek isterim işimden memnunum.Ne iş yapıyorum tabi; “Bike Rental”.
Cheries Bike Rentalın 11 tane “station”u var;bu 11 istasyondan birinde “shift”ne göre çalışıyorsun.Genelde 2 haftada bir shift değişir,farklı caddelerde çalışabilirsin,şahsen ben tüm caddelerdee çalıştım diyebilirim.24. cadde “main office” tir.Sabah 07:15 gibi sabah shifti olanlar orda toplanır,herkese orda para çantası verilir sonra herkes caddesine gider.
İşte sabah main officeden dağıldıktan sonra çektiğim bi video.Çok kro konuşuyorum laaaaan:)))Affedin gençler:)))


Müşterilerle daima aram çok iyidir.Hepsiyle çok iyi anlaşırım.Hatta bugün sağır ve ahraz bi yaşı amca geldi onla bile yazı yoluyla gayet iyi anlaştım:)))
Çok iyi müşterilerim vardır ya:)))
İspanyol da baya çok burda, bi ingilizce konuşmaları var:)))) “my firrrrrend ,my firrrrrrendd” ,”come on any discount for us” :)))))

Çalıştığım anlardan bi kare;parayı “check” ediorum,eksik çıkarsa.. you gonna failed… ona göre gençler:)))

Bu ikisi bizim Big Manager ‘ler,Serkan ve Andrey,biri rus ,biri de anlaşışıcağı üzere Türk:))
Bu da bizim “break manager” Ozan, çalışırken kontrole gelir ,sana break yazar, bana verdiği her tesadüfen hep güzel şeyler olmuştur, breakte ya birini görürüm,ya biey bulurum:)))İşte ozan;

Family bikeları yerine koyarken çektiğim bi video:))

P.s. Gençler videoları yüklemek çok uzun sürüo,,yüklediğimde yazyıyı bi daha yayınlıcam.

Leave a Reply

