Kasırga geldi ,Oooo! Kasırga gitti ,Yeahhh!

Selamlar Gençlik;
Önce workandtravel maceramdan şu fotoyu sizlere takdim edeyim:))

Nbr nasılsınız,How are you doin? :)) Kasırga esnasında çektiğim video Türk televizyonlarında haber konusu olunca acaip bir ego tatmini yaşadım diyebilirim:))Emre (TOPRAK) abicim ile nette konuşurken,ahanda seni haberlerde gördüm demesiyle, noluoz laaan:))) dedim.Amerikadyım ben ,ne alaka:)) Sonra çaktım köfteyi tabi:)) gençlik.İşte o haber;
AIDS’ten, trafik kazalarından, depremden korkmayan ‘Türkler’ 2.5 milyon New Yorklu evlerini, iş yerlerini terk ederken Türkler ‘bize bir şey olmaz’ diyerek kaldı. İngiltere’deki isyanlar sırasında yağmacıları döner bıçakları ve sopalarla kovalayarak şaşkınlık yaratan gurbetçilerimiz, kasırgadan kaçan Amerikalıları da hayrete düşürdü

İrene Türk’e işlemedi die atmışlar başlığı:)) Umarım annem görmemiştir:)) Çok kızcak bana,annecim zaten süreklü merak içinde.Ama neyse oldu bi kere.
See You Guys,
Bu arada EMRE TOPRAK abeyime video için çok teşekkür ederim:))
Videoların konu olduğu bi kaç site;
Kasırgaya Meydan Okuyan Türkler
Tornado Alacah Bizi (Çılgın Türkler)

Leave a Reply

