Cheries Bike Rental Boardwalk Muhabbetleri

Selam Gençlik,
Nabuonuz nasılsınız,What is going on?How are guys?
Cheries bike rental yazıma ekleyemediğim bi kaç şey vardı.Onları burda paylaşmak istiorum.Öncelikle “Boardwalk Muhabbetleri” Videomu sunayım;
Aksana gel “vey vey”; Tabi 3 ay Amerikada kalınca …🙂 Virginia Beach’in en meşhur yeri “Boardwalk”tur zaten.Tüm hayat orda akar.

Çalışıoz  kardeş:) Amerika iidir,
Bike rental’dan kareler;daha doğrusu geç kalmış kareler diyelim buna,Bu alttaki ilk fotoda “Melike” ve ben müşterilerle bir poz halindeyiz.
Bu fotoda ise “Melike” ile Cheries bike rentalın “sign”ı altında yine bir poz halindeiz,bu arada “sign” tabela olu,bunu ayrıca belirtmek istedim,bunu baya bi geç öğrendim.
Bi kaç memory foto;

Bu alltaki foto ise bizim “Rus manager”,Roman

Bu fotodaki africo american guy ise bizim “Kevin”,Bana sürekli bir teşekkür halindedir.Beni her gördüğünde “hakan ,hakan you save my life man,thank you….Olay kısca şöyle,katıldığımız bir “american home party”de ne desem ,ilişkiye grmemesi gereken br hatunla ilşkeye grmekten kurtardım :)))

Bi de “kevin” ile home partylerden sonra boardwalkta 1.5 dolara aldığımız “borito partimiz olurdu.7-11 sağolsun:)))borito bir tür beef yiyecek.kıyma gbi bişi.Arada yiyince ii de çok sık yersen…İşte borito ve seven eleven store-market;

Son bi memory photo;

Dur ya,ne sonu kardeş,what is going on? Let me know,benim “Kevin ” brom ile fotom var ya,onda patlatam bi; alın bakalım gençler;
Aşağıdaki  fotodaki de  bi  müşterim :))

Work and travel olayında tip,bahşiş olayına gelcek olursak,housekeeping ya da  busser  gibi  iyi  tip alamıodum, ara da  denk  gelirse,kendimce  tip alabilmek için geliştirdiğim bi kaç taktik vardı,işte bir tanesi;

Arada işe yarıyordu  yine bu taktik, tip box  koyuyordum bi ara  yanıma, onu da  patronum Wendy  görünce  kaldırttı:)

Yine çalışırken;

İşte  son  videom;çalışma ortamımdan,baya  neşeli,tam barın yanı :) )

Amerika iyidir ya gençler ! He? De mi? Takılalım bakalım,bunlar geç kalmış hareketler,dikkat edin gençler.
See u as soon as possible.

2 thoughts on “Cheries Bike Rental Boardwalk Muhabbetleri

  1. ya ne oluyp birileri benim laflari calmis:)) let me check :)) i have coupon one hour free diye ve how much diye gelen musteriden nefret ediyorumm..ama olsun yinede amerika herzaman iyidir

Leave a Reply

