WAT-TAHARET MUSLUĞU

Selam gençler,

İlginç bir  konu  ile  yine  burdaim.Amerika bana çok   şey  kattı :)))

Nbr,nasılsınız? Bu sene “work and travel”‘a gidecekleri ne heyecan sarmıştır ama şimdiden,değil mi? Ben bile biri -“ben de bu sene wat’a katılıyorum” deyince bi kıskanmıyorum değil🙂 Work and travel iyidir! Neyse bu hal hatırdan sonra asıl konumuza gelelim, TAHARET MUSLUĞU;

Size bunu her “wat”çı söylemez🙂 Ama şu bir gerçek ki Amerika’da “taharet musluğu” yok…En azından benim gittiğim yerde ( Virginia Beach) yoktu.Bence genelinde de yoktur.Diyeceğim o ki; buna hazırlıklı olun,biz Türk milleti az buçuk temizliğe düşkünüzdür:) Yani böyle bi durum ile karşılaşınca şaşırmayın; -bu ne ….k…im demeyin:)) Tedarikli olun.Allaha şükür bizim hep ıslak mendilimiz vardı :)) Yanınızda bir ıslak mendil bulundurun ya da kaldığınız yerde.

Biliyorum şaka gibi ama gerçek! Yapcak bişey yok.Sevgiler ,saygılar…

Bir sonraki “wat faydalı bilgiler” paylaşımımda sizlere amerikada bolca kullanazağınız bi kaç ineternet sitesinden bahsedeceğim. Sizlerin de aklına takılan herhangi bir şey olursa bizlere mail atabilirsiniz.

See u,🙂

Not; Taharet musluğu konusunda daha fazla detaylı bilgi isteyen arkadaşlar “ekşi sözlük” e bakabilirler.

2 thoughts on “WAT-TAHARET MUSLUĞU

Leave a Reply

