Amerika’da Balık Tutmaca

Sevgili  gençler Merhabalar,

Öncelikle  neden blog yazdığımı  sorgular oldum son zamanlarda,hatta  durmadan blog adresimi değiştirdim,umarım az  buçuk yazılarımı okuyanlar arkamdan saydırmamıştır. Galiba  blog yazma işi  hoşuma  gidiyor  diyebilirim.Bu konuyu  birazcık tartışmalardan geride  bırakıp  amerikadaki balık  maceramı sizlere aktarayım; durum şu  ki balık  tutmayı seven bir adam olduğum için; sevmenin ötesinde  hastalık olduğu için bende,bu arada bunu en  iyi kardeşim zafer  bilir,çünkü balık  tutmaya  gittiğimizde  ceremesini  hep o çekmiştir.Neyse  cümleleri çok  dallandırıp budaklandırıyorum.Amerika’da da bu sevda  tuttu;bisiklet tamiri için  gittiğimiz Mr. Born un garajında  oltaları  gördüm.Adam  garajında maliyetine hobi olarak bisiklet tamiri yapıo:)) Sonra  dedim Born amca  şu oltalardan bize versen valla balık  tutup geri  getircezz dedim. Sonra   şöyle  bi baktı bana,dedim yani kiralasan bize  sana ID.  felan bıraksak;  sonra  güldü 3 tane olta verdi bize, Türkiye’ye  dönerken  bırakırsınz dedi, hay dedim senn  ağzını öpeymm  Mr. Born!!! 🙂

Altımızda  bisikletler, Semih,ben, melike,berkay  goverdik bizm moteln sahibinn ( Ron) evine,ula  gidek ne  görek, ev deil malikane  amk:))nyse  abartmayayım la  güzel  bi ev işte:))) Oltalarda  elimizde  tabi,amerikadaız  amk,balık  tutuoz lan,fanteziee  gel :)))

bi başladık   balık  tutmaya,tabi seviomm da,zevke  geldmm :)))

Okyanus la:)) Balık  tutuozz,1,5  kilo kadar  tuttuk akşam ezanı okundu, ne  ezanı,cami mi var ecnebi memleketinde,sivrisinekler  bisardı  birden vallahi az  kaldı  ağlayacaktım ya.Durmuolar, birden saldırdılar ipneler!!! Vallahi oltayı nasıl  toparladım  hatırlamıomm, koştura  koştura  bisikletime  bindim,eve  geldm bacaklar kıpkırmıızı,allhtan snra bişi olmadı,  ayıoğlu  sivrisinekler  bnm memlektmn sivrisineklerine de  benzemio ki, her biri eşşek kadar,  sinek  değil  arı  mübarek; tabi onlar da  mı alışmış çöplerden  fastfoodlara ne   bilmem ki!

Balık  biraz  fazla olduğu için temizleyip buz  dolabımıza  koyduk zman  içinde azar azar  tükettik bidaha  da  balık  tutmak kısmet olmadı Virginia Beachte ama  iiidi  ya :))))

Bu arada Mr. Born’a giderken aceleden ,tüm işleri  son dakkaya  bıraktığımız için  oltaları veremedik tabi,kaldı motelde.Bi arkdaşa  teslim etsin die  tembihlediydima  ama  kesin vermemmştr.🙂 Virginia beache  giidip bisikleti  bozulan olursa 26. cadde  atlantic avenue nn hemen üstündeki caddede  Mr. Born  bisikletçi amcama  bnden  selam  söylesin,çok  özür  dilediğimi belirtsin,ellerinden öperim.Hakkını helal  etsin, ta şimdi bni burdan virginiaya ya götürtmesin. Gerekirse  gideriz ha.!!!🙂

Neyse  gençler  fazla  sıkmadan  fotografları paylaşayım sizinle ;

Ciddiyetle işini yapan bir  work and travel aşığı:))

Ve  bisikletlerimizi çimlere atarızz…:)

En sevdiğim  fotograf da  bu:))

Ve balık  yakalanır  gençler…:)) Burası america!!  ayık olun !!!

Leave a Reply

