Romania Otostop Travel Part 4-Vama Veche

Yeniden Merhaba Herkese;

Otostop maceramıza  kaldığımız yerden,Sulina’dan  devam ediyoruz.17 Temmuz ;sabah  erkenden uyanıp ilk  Tulcea‘ya  varmak için ilk  gemiyi  yakalamamız  gerekiyordu.Tekrar  Tulcea’ya  dönmemizin  sebebi , Constansa’ya  gidebilmek için başka geri  dönmekten başka  seçeneğimizin pek de olmamasıydı. Evvet  herneyse  ,nerdeyse  güneşin doğuşu ile  uyanıp ,tam hatırlamıyorum ama  7 a.m.deki  gemiyi yakaladık.

İşte sabah  çadırın etrafında  dolanan bize eşlik eden,sabah  sabah  bizi  güldüren arkadaşımız.Ayağı neden öyle  duruyor   bir  türlü  anlayamadık ama cinsindendir herhalde🙂 .

Gemideyiz,biraz  gerginim! Bizimkilerden kimse  bilet almadı,gerek  olmadığını  söylediler  ama ben yine de  biraz  gerginim.

4 saat boyunca  biletleri kontrol  edecekler  diye bayağı  gerildim.Soran olmadı  ama…

Litvanyalı  arkadaşım Aija’nın  sanat çalışması;

Gerginlik  geçti  ve Tulcea’ya  varmış  bulunmaktayız.

Bugün gezimizin 4.günü; Vama Veche‘ye bugün varmamız lazım.Ortalama  200 km bir yolumuz  var.Hiç vakit kaybetmeden  otostop’a başlamamız lazım.

Tekrardan  otostopa başlıyoruz.6 kişiyiz  2’şerli ya da  3’erli  gruplara  bölünmemiz lazım.

Constansa yolundayız, bazen  otostop kağıdımıza  şehrin tam adını yazıoz  ya da plaka  kodunu yazıoz,Constansa için  CT gibi mesala.

Ogi ve Aija otostop  için çabalarken…🙂

Tulcea’dan Constansa’ya  olan  yolculuğumu Ruben ve Sonia ile  yaptım.Gerçekten yine güzel bir  otostop yolculuğu  yaptık.Bizi  arabasına alan  elaman ilkönce  Constansa’ya  gelmeden yakın bir şehirde kendi işlerini halletmek için  durdu  daha  sonra da  bir  Vama Veche’ye gidecek olan bir  arkadaşından bizi de alması için rica etti.

Aslında  tam olarak şöyle;bizi  Tulcea’dan alan  genç  kendi  arkdaşına  yalan  söyledi.Nasıl mı ? :)  Güya  bizim İspanyol Ruben ile Madrid‘te tanışmışlar.Eski arkadaşlarmışmış  da.Romanya’ya  travele gelmişiz  biz de… felan filan:)) Napalım biz de  uyduk.Böyle  söylemese arkadaşı bizi  almazmış arabasına:))  Uyduk biz de  hikayeye:))

Az kaldı az…

Ve  uzun bir  yolculuktan sonra Vama Veche,hippilerin şehri Vama Veche’deyiz. Diğer  grubta  geldikten sonra fotoda gördğünüz  restoranda Vama Veche ile  ilgili  beklentilerimizi düşünürken yemeklerimizi yiyoruz.3 gün burdayız.Kamp  yapcaz lan!! Çok ii  olum:))

Ha  bu arada  Yiğit kardeşim tabi  Selocan sen de ,çadır için çok teşekkürler lan.Çok işime yarıooo olumm:)) Sleeping bag‘im yoktu ama bu tatil sırasında olsun:))

Çadırlarımızı kurmadan  yemeğimizi yer  yemez hemen Karadeniz’e Vama Veche sahillerine  koşuyoruz.Deniz,güneş ben:)))  asfndglksang:))) Türkiye‘  girememiş olduğum Karadeniz’e  burda  giriyorum.🙂

Evet çadırlarımızı  kurduk.Günlüğü  10 lei( ort= 2,5 euro).İçinde duşu,bar’ıhatta  gece  güvenliği bile  var.Pek  güvenli olmadığı için sahile kurmadık çadırlarımızı.Sahile 200 m erik  agaçlarının arasında  süper  bi yere konaklayıverdik.

Vama Veche…hippilerin şehri…gerçekten inanılmaz  bi yer…içkisi kapan sahile  gelio…barlardan gelen müzik ile  sahilde insanlar  sabaha  kadar  eğlenio.

Bu  resimde  sağda kırmızı ( bordo)  şort, siyah tişörtlü heralde ben olsam gerek :))

Aslına  bakarsanız sizler  için  baya bi video çektim ama,telefonumu Vama Veche’de  kaybedince hepsi gitti:)

Vama Veche’deki ilk günümüz  böyle  geçiyor.3  günümüzü burda  geçiriyoruz.Gerçekten  eğer  fırsatınız olursa Vama Veche’ye mutlaka  gelin.İnanılmaz  bi yer:)

Bu  yazımı burda bitiriyorum.Vama Veche ile ilgli paylaşmak istediğim  daha çok  fotograf var.Bir sonraki yazımda  görüşmek üzere:))

Gönüllülük projelerine katılın iyidir:))