Romania Otostop Travel Part 6- Bucherest

Bükreşe  olan  otostop  yolculuğumu Ogi ile  yapmak zorunda  kaldım.Yapmak  zorunda  kaldım diyorum çünkü ,bizden  200 m  kadar  geriden 2 litvanyalı bayan  arkadaşımız  biz  farkında  bile olmadan  otostop yapıp binmişler  arabaya.Kız  kıza  otostop yapmak  tabi baya kolay oluo  ama bu  iki litvanyalı  bayan arkdaşımız ayrılınca geriye  3  erkek 1 kız baya  zor  oldu bizim  için.Nihayetinde  bir  araba  durdu  zar zor ancak  2  kişiyi alabilirim dedi ,biz de  2 centilmen  Türk  erkeği  ;”tabi tabi siz binin,biz  başımızın çaresine bakarız”  deyip baya  bi  bekledik  otostop için. Vama Veche’den otostop yapamayınca  5km  yakında  diğer  kasabaya  otbuse  az  bi para bayılarak geçtik,orda  şansımız yaver  gitti  diyebilirm.Orta yaşlarda bi amca bizi  kamyonuyla  Constansa-Bükreş kavşağına,yol  kesişimine kadar bıraktı.Yani yolun ortasında bıraktı da diyebilirim.Çünkü ne  şehir  var,ne  bişey.. neyse biz  Ogi ile yolumuza  devam  edip  otostop çekmeye başladık ama  elimizde “Bükreş” yazacak ne  kalem var ne  kağıt, otostobun  rajonuna  ters:)  Derken noldu  dersiniz? Yolda  eski bir “Bükreş plakası” buldum.Onla  otostop çekmeye başladık.

5 dakia sonra  ticari  bir  taksi  durdu; tabi hemen  atlamadık, gönüllüz  abi,paramız  yok  abi,  gezioz biz  abi derken  şoför  atlayın dedi,Allah dedim ya,bindik taksiye ,ver  elini Bükreş.Yolculuk beklediğimizden biraz  uzun sürdü.Neden mi? Ön  koltukta oturan şoförün arkdaşı  baya bi sarhoş olunca yol  boyunca “hi 5″, hi 5”  yapa yapa  canımız  cıktı:))  Peace  Bro…I love  you bro…:)) Hatta  ufak bi video bile çekebilmeyi başardık;

İşte  yol  boyunca bize varnudorm  şarkısını  10 defa  dinleten karrşmiz:))

Tabi ,şapkaları değştk, gözlükler  felan… :)) kafa  bi milyon, Allahtab  şoför  ayıktı:)

Ha  , bi de  unutmadan,yol  boyunca  “Vara Nudorm”  şarkısını belki  10  defa tekrar tekrar dinledik,belki de  daha  fazla,elaman  sarhoş olunca… :)) Neyse  bu  da macera  dolu  otostoplarımızdan  biriydi.

Elamanlar gerçi bizi   biraz  şehir dışında bıraktı ama bi otobus  alıp merkeze  3 lei ‘ye  vardık.Diğer  arkadaşlarla şehir merkezinde  buluşup,geceyi Bükreşte  geçirmek üzere  kaçak kalacağımız bir arkdaşın odasına yerleşmek üzere metroya  doğru ilerledik.Kaçak kalacağız  diyorum çünkü,tanıdğnn  tanıdığınn dıdıısınn dıdısnn arkadaşınn  ünv’de yurdunda bir odası varmışmışş mışş,bize anahtarı  verdiler  en nihayetinde.

Biz de  yolumuzu  bulmaya çalışıoz…geziom ben ya!

Metroda,resme  dikkatli bakarsanız aynadaki yansımamı  görebilirsniz:)

Bir  gecemizi burda , Bucharesti ( bükreş)’de geçirdikten  sonra otostop çekebileceğimiz bi yere,şehrin dışına doğru ilerledik.Gerçi kızlar  sabah  erkenden kalkıp Bükreşi ,tarihi yerleri,şehir merkezini felan  gezmişler ama ben  Ruben’i ve Ogi’yi ikna edip  yurda  yakın bi yerdeki  Clubta gece boyunca  takıldığımız için kızlar dönüp bizi  uyandırana kadar  uyumuşuz.Olsun,ben  bükreşi gezmeyivereyim :)) Nolur yani  de mi? Ölür müyüm🙂

Kusura  bakmayın,bazen  blog  yazarken  baya bi saçmalıyorum, bu da  benim eğlencem nabam:))

Hadi yazcam ama Bükreş’ten nerden  otostop çektik,nası  geldik Braşov’a  onu hatırlamıom.Dur bakam,bu  son otostobu kimle  yapmıştım acaba? Galiba Ruben’le  yapmıştım.Hatırlamıom ya,neyse  bu  yazımı o zaman bugün yayınlamıorum(25.09.2012). Ruben’e bi sorayım,kafama takıldı,o otostop  günlüğü  tutuodu,50’den fazla otostop yapmış Romania’da . Yarın grşrz o zman.Çav🙂

Yarın grşrz  demişim ama aradan nerdeyse  1  ay  geçmiş; neyse  Bükreşten -Braşov’a çektiğimiz otostop anıları kafamdan silinmiş;hatırlamım,çok da  önemli değil :))

Şöyle başlayayım o zaman  cümleme;”  akşamında braşovdayız” oldu mu? :))  Oginin evinde, bizimle beraber seyahat eden  Türk  genci;o da braşov da evs gönüllüsü,

Bir sonraki “Braşov ” yazımda  görüşmek üzere,sağlıcakla  kalın.

Hakan Nur-Volunteer-Baia Mare-ROMANIA

Leave a Reply

