Blog yazmaktan sıkıldım!

Selamlar;

Çayı her zaman sevmişimdi.Sadık  dostlarımdan bi tanesi benim için.Uyuyamadım,kalktım kendime  bir çay  yaptım.Bu gün bir meseleyi,kendi içimde tartıştığım bir meseleyi halletmem lazım.Yazıyorum;

İnsan blog yazarken sıkılır mı, sıkılıyorsan neden blog yazıosun, ya da kendini yazmaya  zorluosun de mi? İşte kafamda  dolanıp duran  sorulardan bazıları,soru olmakla da kalmıolar,bizzat yaşıorum bu cümleleri.

Blogumu ilk açtığım günleri hatırlıorum,gayet heyecanlı ve kendime  göre  dolu  dolu  yazıyordum;şimdilerde o heyecanım pek  yok,nedense   blog yazmaya kendimi  zorunlu  hissediyorum,sanki yapmam  gereken bir  görevmiş  gibi! Hissetmeden yazamıyorum;demek istediğim  şu ki,eğer bir  yazı yazmayı planlıosam onu  çok  geciktirmeden yazmam lazım.Geciktikce  yazının heyecanı da kayboluo.Sonra yazasım da  kalmıo ama dedim ya bi defa  kendime ben  bunu  blogumda yazcam; sora  öyle üstünkörü bişiler karalayıveriyorum,bi kaç  foto  tamam.Sadece kendimi rahatlatıyorum,o kadar:)

Yazmayı planladığım o kadar çok fazla yazım var ki Romanya ile ilgli,neyse bakarsın kafam eser yine  yazarım.Galiba yazcam da! Ama  bu sefer  dolu  dolu yazmaya çalışacam,

 

Leave a Reply

